Volkswagen Amarok Canyon'u test ettik

Volkswagen’in en kaslı modeli olan Amarok’un farklı donanımı olan Canyon’u test ettik.

Volkswagen Amarok Canyon'u test ettik

Volkswagen’in en kaslı modeli olan Amarok’un farklı donanımı olan Canyon’u test ettik.

Mehmet YEŞİLKAYA
Mehmet YEŞİLKAYA
09 Ekim 2018 Salı 17:17
Volkswagen Amarok Canyon'u test ettik

Pick-up segmenti her geçen gün gelişiyor ve değişiyor. Bir binek otomobilden farksız olmaya başlayan Pick-Up’lar farklı donanım seçenekleri ile herkese hitap etmeye çalışıyorlar. Volkswagen’de sınıfının en güçlüsü olan 3.0 TDI V6 motora sahip olan Amarok’un özel versiyonunu kullanıcılarının beğenisine sunuyor. Normal bir Amarok’tan çok büyük farkları olmayan Canyon donanımı, siyah ve turuncu detayları bir araya getiren bir model olarak karşımıza çıkıyor. Xenon ve LED teknolojisini bir arada sunan ön farları, 17 inç alüminyum alaşımlı jantları, arka kabinde bulunan mat siyah demir ile farklı olan Amarok Canyon, turuncu detayların bol kullanıldığı bir Pick-up. Dış rengini turuncu olarak sunan aracın Canyon modeli olduğunu anlamak ise çok zor değil.  Yanlarda kapı altında Canyon çıkartmasına sahip olan aracın jantları ve lastikleri bana göre çok küçük görünüyor. Daha büyük jant lastik kombinasyonuna sahip olmasını düşündüğüm otomobilin çamurlukları da çok boş kalmış. Bu detaylar dışında dış mekanda farklılığa sahip olmayan otomobilin, iç mekanında turuncu detaylar göze hoş geliyor. Emniyet kemeri üzerindeki turuncu şerit, koltuklardaki turuncu dikişler otomobilin farklı ve özel görünmesini sağlıyor. Koltuk ısıtma gibi detaylara sahip olan otomobilin iç mekanı her ticari araçta olduğu gibi sert plastiklerden oluşuyor. Çok kalitesiz hissettirmeyen bu plastikler, aracın iç mekanının daha uzun ömürlü olması planlanarak tasarlanmış. 6.33 inçlik ekrana sahip olan multimedya sistemi aracın tek teknolojik detayı diyebiliriz. Kullanımı oldukça rahat olan bu multimedya sisteminin tepkileri de oldukça iyi. Geri görüş kamerasına sahip olmayan Amarok Canyon, alışkın değilseniz park etmesi zor bir araca dönüşebiliyor. Büyük boyutları ve çıkıntılı arka tamponu nedeni ile park yerlerinde zorlanmanıza neden olan otomobilin, ön arka park sensörleri kusursuz çalışıyor. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.